tirsdag 6. mars 2012

ENO #7

I ENO #7 som nå er ute for salg kan min artikkel "Til stillhetens pris" leses.

Det er verdt å nevne at Audun Vinger i Vinduet har hyllet utgaven som den mest interessant utgaven til nå. Han skriver blant annet at ENO "antakelig [er] det aller beste rene musikkmagasinet i verden akkurat nå." Ikke verst. Gratulerer med den, ENO!

Les artikkelen påVinduet.no.





Min artikkel utgjør for øvrig den tredje delen i hva jeg tenker på som en essay-triologi bestående av

  • "I Saturns tegn" i ENO #6 (november, 2011) om Leland Kirbys musikk

og altså

  • "Til stillhetens pris" i ENO #7 (mars, 2012) om Morton Feldman og stillheten som strategi

som alle tar opp i seg deler av Kafka-arbeidet jeg har bedrevet de siste årene og som jeg langt fra er ferdig med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar